Mousesports wygrało cs_summit 5, sięgając po kolejny tytuł w ciągu zaledwie kilku tygodni. W finale turnieju w Los Angeles pokonało G2 2:1. Jedyna Polska drużyna, Virtus.pro, zakończyła rozgrywki w półfinale, uznając wyższość francuskiej organizacji.
Niedzielne zmagania w Los Angeles rozpoczęły się od dwóch półfinałów. W pierwszym z nich mousesports mierzyło się z OG, w drugim G2 grało z Virtus.pro. Oba mecze rozgrywano na zasadach "best of 3".
Gracze mierzyli się więc na dwóch wybranych przez siebie mapach. W razie remisu rozstrzygnięcie miała dać trzecia, nieodrzucona wcześniej, plansza.
Tuż po 18:00 zaczęła się walka o finał. Mousesports, choć przegrało de_mirage (12:16), odwróciło losy spotkania, triumfując na de_inferno (16:5) i de_dust2 (16:12). W drugim półfinale Virtus.pro mogło zrewanżować się G2 za dwie porażki w fazie grupowej. Choć dobrze zaczęło mecz, wygrywając na de_vertigo (16:12), przegrało dwie kolejne mapy – de_nuke (7:16) i de_train (12:16), kończąc rozgrywki w najlepszej czwórce.
O triumf w turnieju zagrały więc mousesports i G2. Wybrany przez europejską organizację, de_mirage, otworzył finałowe zmagania. Gra była bardzo wyrównana. O zwycięstwie na pierwszej mapie decydowała więc dogrywka. W niej górą okazali się gospodarze, wygrywając 19:17.
Zbliżyli się tym samym do drugiego triumfu w ciągu ostatnich tygodni. Niestety na planszy rywala musieli radzić sobie bez swojego prowadzącego, Finna "karrigana" Andersena. Ten musiał opuścić Summit Studio i udać się na lotnisko. Musiał zdążyć na lot na Ukrainę, by załatwić sprawy wizowe związane ze zbliżającym się turniejem EPICENTER w Moskwie. Jego miejsce zajął inny Duńczyk, trener drużyny, Allan "Rejin" Petersen.
Wejście w mecz miał nie najlepsze. G2 w pełni wykorzystało atut własnego wyboru, deklasując mousesports 16:1. O zwycięstwie w turnieju decydowała więc trzecia plansza, de_train. Na niej, podobnie jak na mirage'u, mecz był bardzo wyrównany. Finalnie to jednak gracze mousesports dopięli swego, wygrywając 16:14.
Zwyciężyli tym samym w trzecim znaczącym turnieju w ciągu zaledwie kilku tygodni, inkasując ponad sześćdziesiąt tysięcy dolarów. Drugie G2 wygrało blisko czterdzieści tysięcy, a Virtus.pro zakończyło rozgrywki bogatsze o osiemnaście i pół tysiąca dolarów.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.